۷.۱۲.۸۶

اورگاسموترون : ماشين لذت دكتر ملوى

.

اين آرزو كه با پيشرفت تكنولوژى روزى بتوانيم حتى سكس را هم بدون احتياج به حضور يك انسان ديگر تجربه كنيم روياى تازه اى نيست، اما اختراع دستگاه طبى كه اين رويا را به واقعيت رسانده است بسيار تازه است .

پرفسور 'دوران دوران' ، كاراكتر بد جنس فيلم تخيلى Barbarella، ساخت سال ۱۹۶۸، ماشينى ساخته است كه قادر است بدن فرد را در خود بگيرد و با ماليدن ان وى را به ارگاسم جنسى برساند.

مايلز مونرو، كاراكتر اصلى وودى آلن در فيلم Sleeper كه در سال ۱۹۷۳ ساخته شده است، بعد از دويست سال خوابيدن در دنياى آينده اى چشم ميگشايد كه مردم ديگر قادر به تجربه لذت جنسى از طريق معاشقه با جنس مخالف نيستند، و به جاى آن به اتاقك هائى به اسم ارگاسموترون ميروند تا لذت جنسى را به كمك ماشين تجربه كنند.

امپراطور وانگ، ديكتاتور فيلم طنز-تخيلي Flesh Gordon كه در سال ۱۹۷۴ ساخته شد، تفنگى فضائى دارد كه قادر به شليك اشعه سكس، Sex Ray است و ميتواند از راه دور كره زمين را هدف بگيرد و اورگاسم جنسى را به ساكنان آن سياره القا كند

اما اگرچه روياى دلپذير رهائى از قيد جسم و لزوم حضور انسانى ديگر براى تجربه لذت جنسى سالهاست كه تخيل ما را به خود مشغول داشته است، قدمى كه آن رويا را به واقعيت رسانده است همين تازگى براشته شده است، ان هم به طور اتفاقى !

دكتر استوارت ملوى Stewart Meloy كه تحقيقات خودش را به يافتن درمانى براى دردهاى مزمن تخصص داده است، چندى پيش مشغول امتحان كردن استفاده جديدى از وسيله اى كه به نام 'محرك نخاعى' شناخته ميشود بر روى يكى از زنان بيمارش بود، كه با اتفاق غير منتظره اى روبرو ،شد . محرك نخاعى Spinal Cord Stimulator عبارت است از يك الكترود ، كه طى يك جراحى ساده در نزديكى نخاع بيماران كاشته ميشود و سپس توسط يك كنترل از راه دور، با شوك الكتريكى ضعيفى قسمتى از اعصاب انها را 'قلقلك' ميدهد . اما اتفاق غير منتظره به اين صورت بود كه وقتى دكتر ملوى جريان برق الكترودى را كه نزديك نخاع خانمى كه از درد شكايت داشت كاشته شده بود وصل كرد، زن مزبور ناله ضعيفى سر داد، و شروع كرد به نفس نفس زدن . محققان كه از اين عكس العمل غريب زن نگران شده بودند فورا جريان را قطع كردند و از او جوياى مسئله شدند. به گفته دكتر ملوى، زن پس از اينكه چند لحظه اى طول كشيد تا نفسش به حالت معمولى برگردد به دكتر گفت، من نميدانم چكار كردى، ولى هرچه بود كاشكى شوهرم هم بلد بود همينكار را بكند !

دكتر ملوى كه از اكتشاف جديد خودش بسيار هيجان زده شده بود ماشين لذت خود را روى يازده زن مختلف امتحان كرده است و ظاهرا موفق شده ده نفر از انها را به ارگاسم برساند. به ادعاى وى شش نفر از اين يازده زن هرگز در عمرشان ارگاسم را تجربه نكرده بودند. و پنج نفر ديگر قبلا ارگاسم داشته بودند، اما بعدها قدرت رسيدن به ارضاى جنسى راز دست داده بودند. يك زن چهل و هشت ساله كه در اين ازمايش ها شركت كرده بود در مصاحبه اى با برنامه 'صبح به خير آمريكا' گفت از پس از يائسه شدن هرگز توان رسيدن به ارگاسم را نداشته است، اما با استفاده از 'اروگاسموترون' ساخته دكتر ملوى ، وى حتى قادر شده است به چندين ارگاسم پى در پى در يك جلسه هم برسد .

مقاله علمى حاصل از تحقيقات دكتر ملوى قرار است در شماره آينده ژورنال علمى انجمن متخصصان بيهوشى امريكا Journal of American Society of Anesthesiologists منتشر شود .

.


مرا جع:

.

.


.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

بنظرمن این یک خبر خوب و در عین حال یک خبر بد مبتواند باشد...
با تولید انبوه این وسیله دیگر به آقایان برای اورگاسم جنسی نیازی نیست و عدم نیاز = استقلال بیشتر خانمها... و نتیجتا جدایی بیشتر زن و مرد و نهایتا آرامش کمتر در نسل بشری - چون زن ومرد درکنار هم به آرامش میرسند - و از بین رفتن عطوفت و مهربانی بین انسانها
چرا که انسان وقتی احساس بینیازی کند شورش خواهد کرد.
ممکن است نظر من برای خیلی منفی بافی باشد وبرای خیلی دیگر مسخره ولی اگر بایندیشیم واقعیت و راستی را در آن خواهید دید.