۴.۷.۸۷

احمدی نژاد:‌ ملت ‌ایران در خانه خودشان لواط هم بکنند ما کاری نداریم

.

به گزارش خبرگزاری سی ان ان، محمود احمدی نژاد در مصاحبه اخیرش با لری کینگ اعلام کرد که در ایران اگر کسی توی خونه خودش، گلاب به روتون، کون هم بدهد کسی کاری با او ندارد.

استدلالش هم این بود که کلا توی ایران حریم خصوصی افراد اونقدر محترمه که دولت اصلا کاری نداره کسی حالا مثلا همجنس گراست یا هرچی، و توی خونه اش چیکار داره میکنه !

از شوخی گذشته اگر ویدئوش نبود باور کردنش خیلی مشکل بود برام. ولی به قول لر های خودمون، دزد حاضر و بز ناظر، خودتون ببینین.

اصل قسمت جالب داستان از حدودای دقیقه دوم این ویدئوئی که پائیین گذاشتم شروع میشه، که لری بر میگرده به محمود میگه بینم، این داستانش چی بود که گفته بودی توی ایران همجنس باز ندارین ؟ در جوابش محمود یکی از اون خنده های ملیح مشهورش رو تحویل لری میده، چشماش رو یک کم تنگ میکنه و دهانش رو یک کم گشاد، خودشو واسه لری وخیم کیوت میکنه و میگه:

.

نــــــــــــــه ! من گفتم اوووونجوری که شما اینجا دارین، ما تو ایران اوووونجوریشو نداریم! آخه تو ایران این خییییلی زشته. مثل اینجا که نیست که! عموم مردم هم از اینجور کارا بدشون میاد . ما هم اصلا یه قانونی داریم راجع به این ، یه قانونیه که خوب تصویب شده دیگه، ما هم اجرا میکنیم دیگه، اصلا این قانون هفتاااااد سال پیش تصویب شد! قبل از جمهوری اسلامی! . . . تازه خدائیش اینکارا اصلا برای آدم بده ! آدم مریییییییض میشه، هزار و یک مریضی اجتماعی و روانی میگیره. و یادت هم باشه (لری جون)، دستورای خدا برای خودت خوبه .... حالا البته کسی تظاهراتی هم نکرده ها!

.

بعد، به این نقطه که میرسن، محمود دستاشو بالا میاره و جلوش میگیره، انگار میخواد حالت یک دیوار سفت و محکم رو نشون بده، سرش روهم به نشونه انکار با تاکید زیاد به چپ و راست تکون میده و ادامه میده:

.

البته اینم توجه داشته باش (لری جون)، که در ایران کسی توی زندگی شخصی کس دیگه تفحصی نمیکنه ها! ما کاااااری به زندگی شخصی نداریم. حالا کسی توی خونه خودش (یه لوااااطی هم کرد . . .)، ما کاری نداریم!

.

برای شنیدن مکالمه بالا، به شروع دقیقه دوم مصاحبه، و برای شنیدن اون گل آخرش به دقیقه چهارم بروید:

.

.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

pas unahaey ke be jorme hamjens graey edam mishan vasate khiaboon mage kari kardan,khob to khoone khodeshon boodan ke

ناشناس گفت...

سلام

یه سوال اگر جنگ بشود چه کار می کنید؟

The Analyst گفت...

reza جان چی میشد زیر یه متن مربوط تری این سئوال رو میپرسیدی! اگر جنگ بشود سعی میکنم فورا خاتمه اش بدهم. ضمن اینکه جنگ هم نخواهد شد، بالاخره تمام سعی من و افرادی مثل من همینه که جنگ نشه دیگه .