۴.۷.۸۷

گذار سارا پیلین از چاله به چاه

.

لینک در بالاترین: ندارد

سری مصاحبه های سارا پیلین با خانم کیتی کوریک (Katie Couric) ، خبرنگار شبکه تلویزیونی سی بی اس امریکا در روزهای اخیر, به دلیل نمایان کردن نقاط ضعف فراوان خانم پیلین ، موضوع بحث های فراوانی در میان مردم و مطبوعات شده اند. قطعه ای که در زیر میآید از این مصاحبه ها برگرفته شده

در این قسمت از مصاحبه خبرنگار سی بی اس از پیلین در مورد این میپرسد که وقتی از او در مورد عدم آشنائیش با امور دیپلماتیک و بین المللی سئوال شده بود، گفته بود اتفاقا او به امور بین المللی آشنائی زیادی دارد، چون وی فرماندار آلاسکا بوده و آلاسکا خیلی به شوروی نزدیک است. خبرنگار از او میپرسد، میشود توضیح بدهید چه ربطی هست بین نزدیک بودن آلاسکا و شوروی با تجربه امور بین المللی توسط شما ؟ پاسخ پیلین به این صورت است:

ربطش اینه که آلاسکا یک مرز خیلی باریک آبی داره با شوروی، و از طرف دیگرمون هم یه مرز خاکی داره با کانادا. عجیبه که این حرف من اینطور تبدیل شده به ، کاریکات...، چی بگم، نمیدونم، میدونی، حرفها، هوممم، خبرنگارا (در این لحظه خبرنگار به کمکش میاد میگه، "مسخره کردن؟" و پیلین ادامه میده) آره، مسخره میکنن!

خبرنگار در این لحظه باز به کمک پیلین میاد و میگه، خوب حالا برای خودم توضیح بده که چطور این مرزها موجب قوی شدن تجربه بین المللی شما شده ؟

پیلین جواب میده:

میدونی ، بدون هیچ شکی تقویت میکنه، چون همسایه هامون کشورهای خارجی هستند، توی ایالتی که من مسئولش هستم! این خیلی مهمه، مثلا، وقتی پوتین یه دفعه سر و کله اش پیدا میشه که وارد حریم هوائی امریکا شده، این همینه دیگه، اینجاست، اونجا آلاسکاست,از آلاسکاست که ما این چیز ها رو میفرستیم ، تا مطمئن بشیم حواسمون به این کشور بزرگی که هست، که اسمش شوروی هست، که حواسمون به این شوروی باشه، چون اونا درس همونجا هستن، درست بغل اون ایالت ما هستن!!!

.

هیچ نظری موجود نیست: