۲۰.۷.۸۷

زن هوادار مک کین: من شنیدم اوباما عربه. مک کین: خیر، ایشون آدم خوبی هستند!

.

وضعیت سوء استفاده جمهوری خواهان از ترس و نادانی توده های امریکائی به جائی رسیده که خودشان هم متوجه شده اند زیاده رفته اند.

محتوای این کلیپ را ببینید مثلا، که همین دیروز اتفاق افتاد.

مک کین در حال سخنرانی است. یکی از طرفدارانش بلند میشود و میگوید ما میترسیم، اوباما مثل ما نیست، ما از اوباما میترسیم. حالا این اتفاقا دقیقا حرف و نقطه نظری است که مک کین و پیلین و استراتژیست های آنها مدتهاست تکرار میکنند و سعی میکنند به مردم بگویند اوباما با آنها فرق دارد. مک کین، که میبیند این خیلی به جای باریک دارد میکشد، سعی میکند توضیح بدهد که نه، به هر حال اوباما هم یک سیاستمدار امریکائی و یک سناتور در همان کشور است!

مک کین روشن میکند که «البته واضح است که اگر من فکر نمیکردم که من خیلی خیلی بهتر از اوباما هستم به رقابت نمیآمدم»، ولی میگوید به هر حال باید به اوباما هم احترام گذاشت. صحنه مهم تر بعد از این است، که در حدود ثانیه 50 در ویدئو اتفاق میافته. یک زن طرفدار مک کین بلند میشود میکروفن را میگیرد و میگوید، «من نمیتوانم به اوباما اعتماد کنم. من راجع به اون خونده ام، و اون چیز نیست، چیز، اون، اون یک عربه»! اما چیزی که شاید از این سخنان مشمئز کننده زن جمهوری خواه هم قابل توجه تر باشد، جوابی است که مک کین به او میدهد: «نه، نه مادام، ایشون یک مرد خانواده دار و یک شهروند خوب است ، و البته من با عقاید او مخالفتهای بنیادی دارم و موضوع رقابت ما این است.»

به عبارت دیگر، جواب مک کین به این "اتهام" پیرزن نادان که اوباما را "عرب" میخواند اینست: «نه خواهر، عرب نیستند، ایشون آدم خوبی هستند » !

.

ویدئو را ببینید:

.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

hala un be araba gir dade to chera narahati?

ناشناس گفت...

البته ايشان از جانب پدري اهل كنيا و مسلمان است. در فرهنگ آمريكا مسلمان و عرب تقريبا يكي است و سخت نگيريد.اما راستش را بگوييد مرگ براي همسايه رواست؟ چرا سلما ن فارسي كه از جانب پدري افغان بود را براي رياست جمهمري ردكرديم؟
از آن گذشته ما تو كشورمون عرب ها رو با هزار صفت منفي همطراز قرار مي دهيم آنوقت مي خواهيم كه پيرزن آمريكائي او را بپذيرد و ايضا نامزد رئيس جمهورشان