۲۱.۷.۸۷

کاریکاتور پر معنای نیویورک تایمز در باره تبلیغات خشونت زای مک کین و پیلین

.

روزنامه نیویورک تایمز در مقاله ای که امروز در قسمت Op-Ed خود تحت عنوان «باراک اوبامای تروریست» منتشر کرده است ، به بررسی خشونتها و وحشتی که کمپ جمهوری خواهان به رهبری جان مک کین و سارا پیلین بر علیه کاندیدای سیاه پوست دموکرات ها، یعنی باراک اوباما به راه انداخته اند پرداخته است، بخصوص این شیوه آنها که سعی کرده اند با «دگر» جلوه دادن اوباما وحشت بسیاری در دل توده های امریکائی از شخص وی به وجود آورند، تا حدی که در چند روز اخیر فریاد های «اوباما را بکشید!» یا «اوباما عرب است!» یا «اوباما تروریست است!» در میان سخنرانی های مک کین و پیلین به خوبی به گوش میرسد .

اگرچه خواندن متن کامل این مقاله را به همه دوستان توصیه میکنم، الان فقط میخواستم کاریکاتور جالبی که با همان مقاله منتشر شده را به شما معرفی کنم، چون معتقدم روح‌ و خصلت های اساسی جمهوری خواهان برای بسیاری از ایرانی ها که سالها با خشونت طلبی و پرخاشگری محافظه کاران وطنی، یا همان حزب اللهی ها سر کرده اند، بسیار آشنا باید باشد. و مثلا همین کاریکاتور را میشود گرفت و به جای پیلین و مک کین خیلی راحت کسانی مثل قاضی مرتضوی یا شریعتمداری را نشاند، و گیرم به گردن یکی دوتا از سگهایشان هم چفیه ای بست، آنوقت کاریکاتور دقیقا زبان حال مردم بیچاره ایران، بخصوص اصلاح طلب ها را بیان خواهد کرد!

من بیشتر از این حرف نمیزنم، احتیاجی هم نیست، خودتان ببینید. درضمن برای رفتن به مقاله اصلی میتوانید روی کاریکاتور کلیک کنید.

.

هیچ نظری موجود نیست: