۱۶.۱۰.۸۷

◂ «حذف کاربران» و مدیریت بحران در سایت «بالاترین»: اهمیت اطلاع رسانی

.

لینک این مطلب در بالاترین.

به نظرمیرسد در این مرحله از تکامل اجتماعی سایت «بالاترین» مهم است که مدیران محترم سایت این مسئولیت مهم را عمیقا متوجه باشند که هر بار حساب کاربری را میبندند، بخصوص اگر وی از کاربران شناخته شده باشد، بایستی به جامعه کاربران در مورد ان تصمیم و چرائی آن اطلاع رسانی شفاف به عمل آید.

حتی اگر مدیران محترم احساس میکنند که به دلایل مختلفی تمام جزئیات را نمیخواهند یا نمیتوانند برای عموم شرح‌ دهند، باز جامعه کاربری بالاترین به حدی از شکل گرفتگی رسیده است که حداقلی از آداب و مدیریت اجتماعی برای اداره آن لازم به نظر میرسد. باید در خاطر داشت که بالاترین مثل یک قایق یا کشتی است که ما مسافران آن سرنوشت خودمان را نه تنها با تصمیمات ناخدایان و سلامتی فیزیکی کشتی، بلکه همچنین با سرنوشت مسافران دیگر نیز مرتبط احساس میکنیم. بنا بر این وجود یک احساس اطمینان و امنیت نسبت به سلامت «سیستم کارکرد» و مدیریتی که در حال اداره این کشتی است بسیار مهم است، بخصوص از جهت تاثیرات دراز مدت آن بر رفتارهای اجتماعی کاربران -در قبال یکدیگر، و نیز در قبال مدیریت سایت.

.

با تشکر فراوان از مدیریت تحسین بر انگیز، کوشا، و خلاق سایت برتر بالاترین.

.

.

.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام؛
خیلی وقته اندر کف بالاترینم ... دعوت نامه ای داری؟
- ممنون می شم بفرستی!

باتشکر

The Analyst گفت...

سیاوش جان، بالاترین قانونی دارد که طبق آن فقط کسانی که خودشان از طریق دعوتنامه عضو شده اند میتوانند دعوت نامه برای دیگران بفرستند. من متاسفانه چون از کاربرهای قدیمی تر هستم و زمانی عضو شدم که بدون دعوت نامه عضویت ممکن بود، الان قادر به فرستادن دعوت نامه برای دیگران نیستم. اما شما از کاربرهای جدید تر در بالاترین اگر تقاضا کنید معمولا سریع برایتان دعوتنامه خواهند فرستاد. موفق باشید.