۱۸.۸.۸۷

پسر ۸ ساله به اتهام قتل با نقشه و انگیزه قبلی زندانی شد

.

شاید این یکی از مشکلترین داستانهائی باشد که در این روزگار دیوانه به گوشم خورده است.

پسر ۸ ساله اریزونائی بدون هیچ سابقه مسائل روانی یا عاطفی یا اجتماعی، حتی بدون یک مسئله کوچک در مدرسه مثلا، یا با بچه های همسایه شان، یک روز سرد پائیزی به همین سادگی با یک اسلحه کالیبر ‎۰/۲۲ پدر بیست و نه ساله خود و یک مرد دیگر را به قتل رسانده است، آنهم در طی آنچه دادگاه میگوید انگیزه قبلی و با یک نقشه حساب شده بوده است!

پسر خردسال، که نام وی اعلام نشده است، اکنون در پشت میله های زندان به سر میبرد تا روزی که نتیجه نهائی اتهامش، که ارتکاب دو فقره قتل با انگیزه و نقشه قبلی باشد، مشخص شود.

خبر گزاری آسوشیتد پرس به نقل از «روی ملنیک Roy Melnick» رئیس پلیس «سنت جان»، شهرک کوچک محل وقوع قتل ها که در شمال شرقی شهر «فونیکس» واقع شده، تاکید میکند که پسر هشت ساله این قتل ها را بر طبق یک تصمیم آنی یا اشتباه انجام نداده است، و میگوید برای پلیس مشخص شده است که این قتل ها با انگیزی و نقشه قبلی بوده اند، اما به دلیل اینکه هنوز دادگاه به نتیجه نهائی نرسیده است از اعلام جزئیات بیشتر در مورد ان انگیزه یا نقشه قتل خودداری میکند.

پلیس میگوید وقتی در عرض چند دقیقه پس از شلیک گلوله ها خود را به خانه پسرک رساندند، با یک جسد نیمه جان در مقابل در خانه، و یک جسد مرده در اتاق خواب طبقه دوم روبرو شدند.

کودک قاتل پس از به قتل رساندن پدر بیست و نه ساله اش «وینسنت رومرو» و «تیموتی رومانس» مرد سی و نه ساله ای که اتاقی در خانه شان کرایه کرده بود، خودش را به خانه همسایه رسانده بود و به انها گفته بود، «فکر میکنم بابام مرده باشه».

اسوشیتد پرس از قول پلیس محلی اضافه میکند، «پسر زندانی در وضع روحی مناسبی است. خیلی سعی میکند خودش را خشن نشان بدهد، ولی معلوم است خیلی ترسیده».

.

.

هیچ نظری موجود نیست: